2014. április 22., kedd

Rózsák (BPS review)

Gondolkodtam rajta, hogy ezt a manikűrt mutatom majd holnap a Lakkozz! Fotózz! Posztolj! virágos fordulójában, mivel a képek már több mint egy hónapja hevernek a mappámban, tehát egy nap már igazán nem számított volna; de arra inkább megpróbálok festeni valamit, még ha nem is lesz olyan szép, mint ez a vizes matrica minta.
Szerintem ez az egyik legszebb virágminta a Born Pretty Store kínálatából, nem véletlenül örvend nagy népszerűségnek is a visszajelzések és a feltöltött képek alapján. Tőlem is több pénztáros megkérdezte, amíg viseltem, hogy ki és hol festette, mert azt hitték, egy nagyon ügyes műkörmös munkája. :)


Az íven 20 minta van, négyféle, de eléggé hasonlóak, és az egyikből két méret is van. Nem használtam el a manikűrhöz az összeset, mert úgy éreztem túl zsúfolt lenne. Mivel a minták lekerekítettek az egyik oldalon, picit kell játszani azzal, hogy a megfelelő ívet megtaláljuk a körmön, de ha valahol túllógna, óvatosan lemosóba mártott ecsettel el lehet távolítani a felesleget.






Mivel nem készült olyan kép, amin a lakkos üveget fognám, sikeresen el is felejtettem, hogy melyik lakkomat használtam... de úgy emlékszem, az Essence Nude Glam sorozatából volt az egyik, talán az Iced latte.

A matrica eredeti ára 2.86$, de szinte mindig akciós, most éppen 1.86$-ért lehet megrendelni a Born Pretty Store-tól (a link közvetlenül a termék lapjára visz, ahol a mintaívről is van kép; sajnos én azt elfelejtettem lefotózni szétvágás előtt). Nem akciós termékekre továbbra is él a 10% kedvezmény az APX31 kóddal.
Jó hír egyébként, hogy a BPS állítólag javított a raktárkezelési folyamaton, ezért gyorsabban, már egy hónapon belül megérkeznek a termékek. Mivel nekem jelenleg nincs aktuális vagy úton lévő rendelésem, ezért se megerősíteni, se cáfolni nem tudom, de remélhetőleg igaz, mert ez azért többször jelentett problémát a múltban.

Ma még jelentkezem egy poszttal, hiszen tegnap lejárt a nyereményjáték határideje, így sorsolni fogok. Ráadásul időközben (máshonnan) vettem még egy vizes matrica csomagot, és úgy döntöttem azt is megosztom vigaszdíjként, tehát két nyertes is lesz. :)

5 megjegyzés :

  1. Nagyon szép lett , gyönyörű szép ez a matrica :)

    VálaszTörlés
  2. Ez olyan tipikus esküvői manikűr, unokaöcsém nősül néhány hónap múlva, szerintem ugyanezt fogom viselni majd. :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép kis rózsa. :) És milyen jó hozzá ez az alap. :)

    VálaszTörlés